۴ اشتباه که میتواند باعث شکست  معامله گران سهام شود

۴ اشتباه که میتواند باعث شکست معامله گران سهام شود

۴ اشتباه که میتواند باعث شکست معامله گران سهام شود

بسیاری از معامله گران سهام معاملات را شروع می کنند، برخی سود ناخوشایند را به دست می آورند، و سپس متوجه شدند که چیزی که به نظر می رسد یک رشته بی پایان از زیان است. این زیان ها در سرمایه های بازرگانی خود خراب می شوند، زیرا آنها برای کشف آنچه انجام می دهند، اشتباه می کنند. برای تجارت موفق در بازار سهام شما باید بدانید که مشکلات مشترک چیست و چگونه از آنها اجتناب کنید.

اشتباهات مشترک معاملات سهام

شما می توانید شانس موفقیت خود را با اجتناب از اشتباهات رایج بسیاری از معامله گران سهام را بهبود بخشید. این شامل:

۱٫ با سیستم تطبیق نداشته باشید

همه معامله گران سهام سیستم معامله ای دارند که به آنها کمک می کند معاملات را انتخاب کنند و حداقل به ضرر و زیان دست یابند. با این حال، فقط زمانی که یک استراتژی تجاری شروع به نشان دادن وعده می دهد، بسیاری از معامله گران سیستمی را که استفاده می کنند، رد می کنند یا رها می کنند. انجام این کار باعث می شود که احساسات به تجارت خود ختم شود و در نهایت منجر به زیان شود. (در مورد سیستم ها در سیستم های معاملاتی ما بیشتر بدانید.

۲. از خودت محافظت نکن
معاملات سهام (مانند همه معاملات) شامل درجه خاصی از خطر است، بنابراین مهم است که از خودتان محافظت کنید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد، مانند استفاده از فروش یا خرید متوقف می شود تا میزان تلفات خود را به سطح راحتی محدود کند یا با استفاده از استراتژی های محافظت مانند خرید. اقدامات لازم برای محافظت از خود، به حداقل رساندن ضرر و زیان به حداکثر رساندن سود کمک خواهد کرد. 

۳٫ تمرکز نکنید

معاملات سهام با موفقیت مستلزم توجه جدی به بازار است تا به طور موثر به بازار و ارزشیابی آن بپردازد. گاهی اوقات حواسپرتی ها اجتناب ناپذیر هستند، اما شما همیشه می خواهید تا زمانی که تجارت می کنید، به حداقل ممکن برسید.

۴٫ به ایده های جدید بسنده نکنید

بازار همیشه در حال تغییر است مهم نیست که چه قدر شما فکر می کنید که شما یک معامله گر هستید، همیشه یک ایده جدید وجود دارد که می تواند به بهبود نتایج شما کمک کند. اغلب، معامله گران می فهمند که در حال حاضر به اندازه کافی می دانند و مایل نیست چیزی جدید را یاد بگیرند. با این حال، اگر به ایده های جدید بازخواهید گشت، شما قادر خواهید بود بازار را تغییر دهید – و به طور پیوسته سود خود را بدون توجه به آنچه که انجام می دهید افزایش دهید.

 

• ویژگی های خوب معامله گران سهام
یک معامله گر سهام خوب کسی است که می تواند در هر نوع شرایط بازار سود کند. معامله گران از زمینه های مختلف و شیوه زندگی مختلف می آیند، اما بیشترین معامله گران سهام :
۱٫ متفکران مستقل

معامله گران آینده نگر برای خود فکر می کنند، نه به دنبال جمعیت. آنها به آنچه که در بازارها و جهان اتفاق می افتد توجه می کنند تا به تصحیح تصمیمات تجاری خود کمک کنند. هنگامی که بازار در حال سقوط است، آنها از بدبختی جلوگیری می کنند و به استراتژی های نزولی برای کسب درآمد تبدیل می شوند. آنها همچنین ریسک میکنند مثل اینکه بازار همیشه برای همیشه ادامه خواهد یافت.

۲٫ تحلیلگران قوی

شما باید یک معامله گر سهام خوب باشید، باید تجزیه و تحلیل فنی و اساسی را درک کنید و بتوانید آنها را به فرصت های معاملاتی معین ببرید. اگر شما یک مبتدی هستید، بدست آوردن دانش و تجربیات لازم ممکن است به نظر یک کار بزرگ تبدیل شود. اما اطلاعات زیادی در کتابها، مجلات و وب سایتهای وابسته به آینده وجود دارد. همانطور که یاد می گیرید، می توانید مهارت های خود را با تجارت کاغذی تمرین کنید. (همچنین نگاه کنید به: تجزیه و تحلیل فنی و بنیادی مخلوط کردن.

۳٫ یادگیرندگان فعال

معامله گران معاملات سهام هرگز متوقف نمی شوند. در نظر بگیرید رفتن به سمینارها و یا رویدادهای دیگر که در آن شما می توانید با معامله گران تعامل و آموزش خود را ادامه دهید.

۴٫ آشنایی با ابزار تجارت آنها

اطلاعات کلیدی در هنگام معاملات سهام است. اطمینان حاصل کنید که شما توانایی قرار دادن معاملات ۲۴ ساعته در روز، دسترسی به نقل قولهای زمان واقعی و نرم افزار برای کمک به تجزیه و تحلیل بازارها و توانایی اعدام سریع را دارید. با استفاده از این ابزار، می توانید به سرعت به شرایط بازار تغییر دهید.

نکته آخر
داشتن یک معامله گر خو سهام به این معنی است که آگاه باشید، با سیستم خود چسبیده، مهارت های خود را بالا ببرید و از اشتباه های خود و دیگران یاد بگیرید – با پیروی از این قواعد ساده، شما‌ می توانید شانس خود را با افتخار برای دیدن سود بیشتر و زیان های کمتری در بازار سهام ،افزایش دهید.

شرکت میداف تجارت جنوب ارایه دهنده به روز ترین مقالات گمرکی و مقالات بازرگانی و مقالات اقتصادی می باشد.امید است این مقالات به روز مورد پسند شما دوستان قرار گیرد

انتشار با ذکر ادرس سایت و منبع بلا مانع است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *