صادرات کالا به قطر

صادرات کالا به قطر

صادرات کالا به قطر

صادرات کالا به قطر یکی دیگر از خدمات شرکت بازرگانی میداف تجارت جنوب می باشد قطر از کشور های حاشیه خلیج فارس می باشد.این کشور دارای مرز آبی مشترک با بندر بوشهر می باشد.لازم به ذکر می باشد که قطر به عنوان یکی از کشور های ثروتمند دنیا شناخته شده می شود. از لحاظ گاز مایع این کشور به عنوان بزرگترین صادر کننده این نوع از گاز شناخته شده می باشد.

فرصت ‌های جدید بازار قطر برای صادرات کالای ایرانی
بررسی آمارهای تجارت خارجی ایران در سال ۹۵ حاکی از این است که حجم کل تجارت ایران با قطر در این سال کمی بیش از ۱۱۴ میلیون دلار بوده، در حالی که واردات مواد غذایی قطر از عربستان و امارات به حدود ۵ میلیارد دلار در سال می‌رسید که اکنون متوقف شده است.

براساس داده های گمرک ایران، گروه کالایی «مصنوعات از چدن»، «آهن یا فولاد»، «حیوانات زنده»، «محصولات شیمیایی‌آلی»، «گچ»، «آهک»، «سیمان» و «چربی‌ ها و روغن ‌های حیوانی یا نباتی» بیش از ۷۳ درصد صادرات ایران به قطر را تشکیل می ‌دهندو صادرات مواد غذایی نیز رشد زیادی داشته است که می ‌توان گفت مزیت‌های صادرات غیرنفتی ایران به قطر محسوب می ‌شوند.

صادرات کالا به قطر از تخصص های شرکت بازرگانی میداف تجارت جنوب می باشد و در راستای خدمات بازرگانی می باشد ما آماده ایم با بهره گیری تجربه خود در طول این سالها صادرات به قطر به بهترین نحوه ممکن و با سرعت و دقت بالا کلیه خدمات بازرگانی شما را انجام دهیم و شما تجار عزیز می توانید از طریق قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *