جوانب مثبت و منفی از تجارت کاغذی

جوانب مثبت و منفی از تجارت کاغذی

تجارت کاغذی یک محیط بازار شبیه سازی شده است که در آن شرکت کننده تصمیم گیری های خرید و فروش را می نویسد، و به قراردادهای واقعی در کارگزاری ترجیح میدهند. این فرآیند می تواند ساده باشد، با چند عدد صفحه ساده یا پیچیده، مانند صفحات گسترده ای که عناصر چندگانه را به اجزای تشکیل دهنده برای بازتاب و تجزیه و تحلیل متصل می کنند. معامله گران جدید اغلب به کسب و کار کاغذی دستور می دهند تا استراتژی های پایه ای را بیاموزند، در حالی که بسیاری از معامله گران با تجربه از زمان و به طور خاص استفاده می کنند، مخصوصا در هنگام کار بر روی ایده ها و رویکردهای جدید.

در تئوری، تجارت کاغذی می تواند بینش را ایجاد و مجموعه مهارت ها را در هر مرحله از یک سفر معامله گر، از مبتدی تا حرفه ای بازار، بهبود بخشد. اما آیا واقعا در نظر گرفته شده است یا راه های بهتر برای ایجاد ایده ها و استراتژی ها وجود دارد؟ مزایای و محدودیت های کلیدی چیست، و چگونه تازه کاران بازار می توانند بیشترین ارزش را از تجربه کسب کنند؟ در نهایت، آیا می توان معاملات تجاری کاغذی را در معرض آسیب رساندن به عملکرد مالی قرار داد، و به آن کمک کند؟
•شیوه هایی برای تجارت کاغذی
ساده ترین رویکرد به تجارت کاغذی، یک سهام عالی را از طریق یک نمودار در یک وب سایت و یا تجزیه و تحلیل توسط شخصیت بازار مشخص می کند، یک ضرب المثل را می نویسد و زمانی را انتخاب می کند که یک دستور خرید احتمالی را بپردازد، یا اگر بخواهید کوتاه مدت را به فروش برساند، سفارش می دهید. اگر تازه وارد در ابتدای جلسه شروع به نوشتن کند قیمت ابتدایی را پایین بیاورد یا در طول روز معاملاتی نمودار را تماشا کند، نقطه ای را که به نظر می رسد یک ورود خوب است را انتخاب می کند.

انتخاب قیمت و زمان ورود، به طور قابل توجهی متفاوت است، بسته به آموزش پایه ای که برای یادگیری تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در مرحله مدیریت، تصمیم گیری در مورد مکان توقف و مدت زمان نگهداری موقعیت، صادق است. هر کدام از این رویکردها، قیمت خروج در نهایت ضبط می شود و تازه کار روند را تکرار می کند تا اطلاعات کافی برای تجزیه و تحلیل پیشرفت جمع آوری شود.

در حالی که قلم و کاغذ کاملا برای تجارت کاغذی کاملا کار می کند، صفحه گسترده یک ابزار تحلیلی قوی تر برای افراد مبتنی بر جزئیات فراهم می کند، زیرا می توانند ستون های اضافی را برای ضبط اضافه کنند:
•توقف قرار دادن
•زمان روز
•جلد
•بخش
•برگزاری دوره
•روز هفته
• داخلی، از جمله جهت شاخص و نوسانات بازار است.

شبیه سازهای تجاری روشی قوی برای تجارت کاغذی را ارائه می دهند، زیرا آنها اجازه می دهند که تازه کاران ایستگاه های کاری را تنظیم کنند که شرایط بازار واقعی را تقلید کنند. بسیاری از کارگزاران اکنون این سرویس را به صورت رایگان به مشتریان ارائه می دهند و اجازه می دهند از نرم افزار تجاری مشابه برای بازیکنان واقعی پول استفاده کنند. این ارتباط بی ارزش است زیرا به محض آماده شدن دانش آموز، انتقال بدون درز از یک شبیه سازی شده به یک محیط تجاری واقعی امکان می دهد.

رویکرد نهایی را می توان در هر زمان، حتی در آخر هفته هایی که بازارهای مالی بسته هستند، استفاده می شود. اطمینان حاصل کنید که نمودار دارای تمام شاخص های فنی است که شما می خواهید در تجارت در دنیای واقعی استفاده کنید. برگ دوم را برگردانید و آن را به یک نوار قیمت مناسب در یک زمان حرکت دهید، در حالی که شما برای خرید و فروشانتخاب میکنید.

•مزایای کلیدی
بیایید کلیه مزایای کلیدی تجارت کاغذی را بیاموزیم، به دنبال راه هایی است که منحنی یادگیری را کوتاه می کند تا تازه کارها مزیتی برای زمان بازی کردن با پول واقعی داشته باشند.

•بدون خطر: هیچ هزینه ای ندارد و شما نمی توانید با تصمیمات بد یا زمان بندی بد بدنتان از دست بدهید. همچنین به شما اجازه می دهد تا تمام نقص ها را در فرآیند تحلیلی خود مشاهده کنید تا بتوانید وظیفه دشوار ایجاد یک لبه تجاری را به خوبی تعریف کنید.
•بدون استرس: بازاریابی احساسات دوقطبی از حرص و طمع را ایجاد می کند که اغلب باعث می شود شرکت کنندگان به اطلاعات کلیدی مورد نیاز برای مدیریت ریسک موثر توجه کنند. تجارت کاغذی از این غلتک عاطفی عبور می کند، بنابراین شرکت کننده جدید می تواند به طور کامل بر روی فرایند ریاضی تمرکز کند، نه مشکلات.
•تمرین: شرکت کننده تجربه در هر عنصر از روند تجاری، از آماده سازی قبل از بازار تا کسب سود نهایی یا از دست دادن. هنگام دسترسی به شبیه ساز کارگزاری، آنها یاد می گیرند که چگونه از نرم افزار پول واقعی در یک محیط آرام استفاده کنند، در حالی که کیبورد اشتباه، یک فاجعه مالی ایجاد نمی کند.

•اطمینان: ایجاد مجموعه ای از تصمیمات پیچیده که با سودهای فرضی به دست می آید، به ایجاد اعتماد به نفس تازه کاران کمک زیادی می کند تا بتوانند همان کاری را انجام دهند که پول واقعی در معرض خطر است.
•آمار: تجارت کاغذی برای چند هفته تا یک ماه، آمار سودمند در مورد استراتژی جدید و رویکرد بازار را ایجاد می کند. نتایج به احتمال زیاد دلسرد کننده خواهد بود، گام بعدی در روند آموزش بازرگان جدید را مجبور می کند، و به نوبه خود نیازمند تجارت کاغذ و مجموعه داده های اضافی است.
••محدودیت های کلیدی
اکنون اجازه دهید محدودیت های تجارت کاغذ و روش های آن را برای عملکرد تازه کار صدمه ببینیم،
•همبستگی با بازار: تجارت کاغذی برای رسیدگی به تاثیر گسترده بازار در اوراق بهادار فردی ناکام ماند. اکثریت سهام در دوره زمانی همبستگی بالا با شاخص های اصلی حرکت می کنند که معمولا زمانی که شاخص نوسان بازار (VIX) افزایش می یابد. در حالی که نتایج ممکن است بر روی کاغذ بزرگ و یا وحشتناک باشد، شرایط گسترده تر ممکن است نتایج را ایجاد کرده باشد، نه فضایل یا خطاهای موقعیت فردی.
•لغزش و کمیسیون: معامله گران واقعی پول با انواع هزینه های پنهان از لغزش و کمیسیون مقابله می کنند. این گسترش گسترده ای است که در اکثر روش های تجاری کاغذی ضعیف است. به عنوان مثال، سهام تسلیحاتی که فکر می کنید در مورد کاغذ با قیمت ۵۰ دلار خریداری می کنید ممکن است ۵۰ دلار در دنیای واقعی هزینه داشته باشد.
•واقعیت های احساسی: تجارت کاغذی
نمی تواند احساسات واقعی درونی را که از طریق سود و زیان واقعی حاصل می شود یا تحریک کند نیست. در دنیای واقعی، بسیاری از معامله گران سود را کوتاه و زیان می برند، زیرا آنها دارای نظم بازار نیستند. این محاسبات خودمراقبتی در هنگام برخورد با اعداد فرضی به بازی نمی رسد.
•Formfitting: معامله گران کاغذی از ورودی ها و خروجی های دلخواه خود بیرون می ریزند، و موانع تولید شده توسط محیط مدرن مبتنی بر کامپیوتر را از دست می دهند. این سطوح انعکاس بیش از حد برای شرکت کنندگان در دنیای واقعی آشکار می شود که ده ها موقعیت موثر فنی را در شعله های آتش نشان می دهند وقتی الگوریتم ها به حالت افراطی تبدیل می شوند و به دنبال توقف آنها می گردند.

•نکته آخر
تجارت کاغذی به شرکت کنندگان جدید کمک می کند تا آنها از مراحل اصلی درگیر شدن در ریسک، از انتخاب اوراق بهادار تا خروجی نهایی بهره مند شوند، اما این فرایند ارزش محدودی دارد، زیرا تحت تأثیر همبستگی شاخص و واکنش های عاطفی در روز بازار معمول قرار دارد. علاوه بر این، تاثیر استراتژی های الگوریتمی که به طور معمول جمعیت جمعیت گوشت و خون را هدف قرار می دهند، نمی پردازد.

با این حال، اکثر تازه کارها باید زمان قابل توجهی از روز را صرف بازاریابی ایده ها و استراتژی های جدید خود بدست آورند تا خطر سرمایه واقعی را به دست آورند. این تمرین، سود خالصی را به دست می دهد، منحنی یادگیری را کوتاه تر می کند در حالی که اجازه می دهد سودآوری های محدودی را نسبت به شرکت کنندگان جدید که فرصت را به دست می آورند، به ارمغان بیاورد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *